Forum Forum Klanu 2c
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A i tak chudn─Ö.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 2c Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:11, 09 Kwi 2014    Temat postu: A i tak chudn─Ö.

A nie...przepraszam, faktem jest ze jestem caly czas glodna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale czemu tak wzrosły przeciwciała igg?
Takie dolegliwosci sa natury psychicznej, to nasza psyche za to odpowiada.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poprzez masaz rozciagaja sie miesnie a kosc wraca na swoje miejsce.
Sadze ze po tylu zabiegach przeprowadzonych przez Dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mieszkam sama w kawalerce.lubie te paj─ůczki chude co zazwyczaj w ┼éazience siedz─ů sobie ,ale te czarne grube to najgorsze co moze by─ç .zabicie takiego paj─ůka trwa u mnie ok godziny zaczym sie napatrze i nastresuje i jak juz sie zbiore zeby ubic to mi zwiewa zawsze. [link widoczny dla zalogowanych] nieumialem znale┼Ť─ç 2giej kliniki dzi┼Ť zrobi┼éem format komputera i wyczy┼Ťci┼éo szukam i nieumiem znale┼Ť─ç.ale znalazlem inna kliniki
. jakie┼Ť zapalenie albo co┼Ť! Ot├│┼╝ rozmowa z klientem przed wykonaniem jakichkolwiek czynno┼Ťci, bia┼éa kawa (kt├│r─ů uwielbiam i innej nie pijam), fryzjerka wykonuje wszystkie czynno┼Ťci od mycia po strzy┼╝enie i nak┼éadanie farby - nie oddaje mnie jakiemu┼Ť praktykantowi ┼╝eby sp┼éuka┼é mi farb─Ö tylko robi to sama, masa┼╝ g┼éowy - rewelka, idealnie wykonanie pasemek - fryzjerka nie robi ba┼éaganu na mojej g┼éowie foli─ů aluminiow─ů, tylko ka┼╝de pasmo jest r├│wniutko owini─Öte foli─ů przez co mo┼╝na jak w kartotece ogl─ůda─ç sk├│r─Ö g┼éowy i wykona─ç inne zabiegi no i zdejmowanie foli nie jest bolesne bo nie ci─ůgnie mnie dzi─Öki temu za w┼éosy, po za tym dok┼éadno┼Ť─ç w strzy┼╝eniu, wog├│le dok┼éadno┼Ť─ç we wszystkim. nie jestem polakiem. W┼éosy same si─Ö uk┼éadaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Praktycznie nie liczy┼éam ilo┼Ťci, tylko stosowa┼éam ograniczenia wynikaj─ůce z tabeli podanej przez Hafs─Ö ( jak poda┼éam wy┼╝ej ) . ale sie wpisuje! ustalmy termin zeby kazdej pasowa┼éo, zeby zadna nie mia┼éa jadu ani nic Akurat Nikola b─Ödzie 15 w klasie, a Ka┼Ť ju┼╝ w┼éa┼Ťciwie nie ma... Jedziesz przez agencje moze? a ja mialam czarne wlosy, zrobilam kawowe pasemka na ca┼éych wlosach i teraz prawie juz nie widac tego czarnego bo zla┼éo sie w br─ůz. Pom├│┼╝cie!!!!!!
A morza mi strasznie brakuje, szczegolnie w te gorace dni, ktore niebawem zawitaja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przeciwwskazania oraz zalecenia po zabiegu i kr├│tki opis dost─Öpny jest natomiast:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale szumu narobili┼Ťcie.
do tego dieta, spacery ?
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗adne push-up'y, bardotki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ref: [link widoczny dla zalogowanych] zapach rozchodził się po całym domu..ledwo wytrzymałam, zeby się nie skusić
hej zeby nie bylo lekko to moje dzieci juz wstaly tzn Oliwka o 5 rano i Adas o 6 Niki jeszcze spi wszystko prawie skonczone zostaly detale wiec dzisiaj zdaze jeszcze mam przyjaciol na obiedzie wiec musze sie uwijac mam nadzieje ze impreza sie uda najwazniejsze zeby Adas byl zadowolony, patrzylam to tort super sie trzyma pozniej go udekoruje wyszedl ogromny ze 3,5 kg , kacik prawie gotowy dokupilam wczoraj dwie listwy i sama do 22 wiercilam wiertarka i je mocowalam maz nawet nie wie jak tylko mini pokoik bedzie gotowy wysle wam fotki moich poczynan nie mam jeszcze stolika i lampeczki ale mozecie sobie w wyobrazni dodac ha ha ......nadzia jak mojemu M mowie o Hiszpani to on krzywo na mnie patrzy i mowi, ze on ma Hiszpanie po dziurki w nosie .....adrietta gratulacje dla syna swiadectwo z czerwonym pasek super i nagroda musiaal byc porzadna zeby chlopak sie nie zniechecil ......stokrotka daleko masz do domu rodzinnego? flumycon tez mam ja juz CZEKAM 7 miesiecy... By┼é to jedyny fryzjer w Krakowie. Na szcz─Ö┼Ťcie m├│j maly nie jada ┼╝adnych kaszek, nie lubi wi─Öc strach mo┼╝e mniejszy. [link widoczny dla zalogowanych]
Naprawd─Ö polecam CZMP maj─ů tam ┼Ťwietny sprz─Öt do diagnozowania toksoplazmozy daj─ůcy dok┼éadny obraz rozwoju infekcji i w razie konieczno┼Ťci zapewniaj─ů opiek─Ö poradni specjalizuj─ůcej si─Ö w leczeniu toksoplazmozy u ci─Ö┼╝arnych, wi─Öc wynik pozytywny nie oznacza wyroku. Takie cos zdarzylo sie tylko raz. a juz nie na pewno mistrza od warkoczykow i innych d**ereli ze zwirki i wigury masa┼╝ energetyzuj─ůcy Dzi─Öki wielkie za szczeg├│┼éowy opis... Nie wiem czy tak szybko minie to zapalenie, a jak nie to zdecydowac si─Ö teraz na kt├│r─ů┼Ť z opcji? czytam to co piszesz od jakiegos czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrzu─ç na przyprawy szpinak, wymieszaj, przykryj i zagotuj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rewelka - mam jeszcze pi─Ökniejsze kr─Öcio┼éki na g┼éowie, jest ich wi─Öcej no i co najwa┼╝niejsze nie sa spl─ůtane.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiola pukni sie w głowe tak na dobry poczatek Chyba wszystko jest dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam małe pytanko...
[link widoczny dla zalogowanych]
bylam w czwartek u gina i stwierdzil ze to przydatki sie odzywaja i zapisal mi czopki dopochwowe i tabletki doustne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Santana ,super sie trzymasz na glodowce ,a jak pot?
[link widoczny dla zalogowanych]
cie┼Ťni nadgarstka, ale raczej nie to!

(1 do 2 globulek na tydzien). [link widoczny dla zalogowanych] lagodza bol przed porodem!!!!!!!!!
najprostszy spos├│b na farsz: z samoopalaczem to s─ů spore szanse, ┼╝e wszystko b─Ödzie OK, je┼Ťli nie to mo┼╝e by─ç cokolwiek.. w ramach reklamacji dosta┼éam darmowe ciecie po wielkiej k┼é├│tni, bo wg fryzjerek tam pracujacych nic sie nie stalo Ja juz tez przesta┼éam chodzic do tego q10 super salon jest w katowicach izabella,a nie jakis badzewne fryzjerki co nieumia nawet dobrze nalozyc koloru ,albo wiecznie z minami kosmetyczki ktore z ┼éaska co kolwiek zrobia kiedys tam byly super fryzjerki ale teraz to ... nie by┼éo nic do borowania!, wi─Öc co? [link widoczny dla zalogowanych]
Fanka dzi─Öki ┼╝e zajrza┼éa┼Ť i za Twoje do┼Ťwiadczenia, to dl amnie wa┼╝ne. A teraz? Na Berendowicza sie wypielam bo mieli komplet na prawie tydzien do przodu wiec poszlam do Centrum Urody na Warszawskiej w Katowicach. Orbitrek fajna sprawa. Niestety, trzeba to zrobi─ç, czy boli, czy nie. ps.a matur─Ö zdasz ┼Ťpiewaj─ůco,nawet,je┼Ťli tydzie┼ä d┼éu┼╝ej w domu zostaniesz ... Mo┼╝e jestem naiwna, ale widz─ůc aktork─Ö na ok┼éadce czasopisma wierz─Ö, ┼╝e ona tak wygl─ůda poniewa┼╝ tak─ů sam─ů twarz widzia┼éam w filmie!!
Słowenia - 49 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
ta dieta dzia┼éa tak , ┼╝e o ile wcze┼Ťniej jedli┼Ťmy po 3000 kalorii to teraz po 1500kcla b─Ödziemy tyc , chyba ze wog├│le z wegli trzeba by zrezygnowac co jest niemozliwe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pewnie ze moze przyspieszyc, nie jest to regul─ů ale lepiej nie robic tego w domu bo mozesz nie zdazyc do szpitala

Nie wiem ile dam rad─Ö, ale si─Ö postaram
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedawno by┼éam tam na zabiegu oczyszczaj─ůcym i wysz┼éam naprawd─Ö zadowolona. Chyba, ┼╝e kto┼Ť mimowolnie cie leczy np.
i nic !!
nie musicie odpowiadac:]
Czy to prawda ?
Tak si─Ö jako┼Ť przyj─Ö┼éo, ┼╝e 2 to taka idealna liczba dzieci, a jeszcze lepiej jak nie ma mi─Ödzy nimi du┼╝ej r├│znicy wieku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

stare cfk? [link widoczny dla zalogowanych] Do czasu nim wr├│cisz do Polski , zr├│b to co proponuje takatamsobie tzn wymocz dok┼éadnie , a nast─Öpnie przy pomocy np pilniczka wsu┼ä pod paznokie─ç w miejsce gdzie wrasta, ma┼éy wacik takiej wielko┼Ťci , aby paznokie─ç nieznacznie si─Ö uni├│s┼é i tak no┼Ť , zmieniaj─ůc codziennie ten wacik .
Potem mo┼╝na je┼Ť─ç wszystko, cho─ç na pocz─ůtku to jedzenie idzie poma┼éu, bo wszystko jest obola┼ée. Mam problem osno┼Ťnie b├│lu w lewej cze┼Ťci podbrzusza, mam teraz okres i boli mnie jajnik (tak mi sie zdaje) b├│l nasila sie przy rozciaganiu mie┼Ťni np. Czy wiecie gdzie s─ů mo┼╝e jakie┼Ť kursy fryzjerskie w Sosnowcu, D─ůbrowie G├│rniczej, B─Ödzinie czy Katowicach? Chociaz sielanka to nie jest, ale ktora choroba jest sielanka? Sobota rano. [link widoczny dla zalogowanych]
Skorzysta┼éam z oferty studia urody ANTIDOTUM i wysz┼éam bardzo zadowolona. Pami─Ötaj jednak, ┼╝e tw├│j organizm mo┼╝e reagowa─ç na bod┼║ce gwa┼étowniej ni┼╝ zwykle. Czy je┼╝eli Ty nie zmienisz podej┼Ťcia to fakt, ┼╝e on przestanie pi─ç zmieni Wasze ┼╝ycie w sielank─Ö? Szkoda ze nie moge zrobic 3 tyg i pozbyc sie tego swinstwa...no ale cos sila wyzsza. teraz jescze 3 dni i znowu weekend serio dobrze si─Ö czujecie????? ┼Üciskam Ci─Ö cieplutko, kiedy┼Ť musi si─Ö uda─ç, trzymam mocno kciuki!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile osób tyle zdań i opinii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 2c Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin