Forum Forum Klanu 2c
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

choć nie żałuję, że spróbowałam bo fryzura dobrze dob

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 2c Strona Gwna -> Oglnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 2:57, 11 Kwi 2014    Temat postu: choć nie żałuję, że spróbowałam bo fryzura dobrze dob

smaruje alantanem i codziennie zmieniam opatrunek, gojenie ran chyba jest bardziej uzależnione od konkretnego organizmu niż od maści czy innych środków jakie używamy
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś z waś zna może jakiś model składany orbitreka w rozsądnej cenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kontrolę i przy okazji pierszą rozmowę z lekarzem jutro się wybiorę...i zastanawiam się co mi zaleci (może ciążę)
ciekawska pani jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkie mamy na forum [link widoczny dla zalogowanych] Ja widzialam jeszcze glupszy, typu \ jak sie ubrac do pracy\.
Ja rowniez poczta pantoflową uzyskałam kontakt do tej pani dr, niestety nie znalazłam dużo na jej temat a opinie na jednym potralu są srednie, pani dr nie ma strony, nie wiem na jakich materiałach pracuje i generalnie niewiele o niej wiem poza opiniemi dziewczyny tutaj z forum ktora miała jakieś problemy ze zgrubieniami i powiekszaław styczniu tego roku. Chodzi mi o swobodne porozumiewanie się. Mam tam ulubioną fryzjerkę. Nasza pilotka wziela tylek w kroki i zabrala sie z autokarem powrotnym do Polski. wczoraj wracając z pracy odwiedziłam koleżankę która niedaleko mojego domu prowadzi mały osiedlowy sklepik, weszłam, a ona: [link widoczny dla zalogowanych]
akurat mam inne doswiadczenia z biustem.. c48733c346f9ca1418f53c39ba0bff0b [url]http://del.icio.us/WareingJevon/daewoo [/url] [url=http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet ]http://del.icio.us/BrunoIsaac/chevrolet [/url] [link widoczny dla zalogowanych] http://del.icio.us/WareingJevon/buick http://del.icio.us/MccuneDestin/daewoo [url]http://del.icio.us/MorrisMalchow/fiat [/url] [url]http://del.icio.us/BurghardtJovany/peugeot [/url] [url]http://del.icio.us/GallegosKory/ford [/url] [url=http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler ]http://del.icio.us/DouseBrandan/chrysler [/url] [url]http://del.icio.us/WareingJevon/peugeot [/url] c61249c8db5f36b293bdba0a93ddf6f4 Kurcze, zero konkretów w tym temacie. hey, Teraz najskuteczniejszą na rynku jest holenderski Bust Up. przyczyna - najprawdopodobniej toxopl. Boję się popełnic jakiś blad i mieć problemy z blizną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
W Monachium mozna duzo duzo wiecej zarobic ale tez trzeba duzo duzo wicej wydac,poza tym tam juz jest ponoc wprowadzone czesne w wysokosci 500euro za semestr, ktore to ma wjesc w calych Niemczech ale w Sachsen planuja dopiero za kilka lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz proszę co i jak z tym usuwaniem blizny i tatuażu, podaję maila gdybyś wolała rozmawiać w 4 oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
każda zła jeśli jest zbyt duża, zbyt czerwona i zbyt deformuje skóre i ciało..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rzadko kiedy druga cześć jest dobra [link widoczny dla zalogowanych] ale jest super!!
uuuuup Czy wy w ogóle czytacie ulotki?! Jest do tego fajny szampon [link widoczny dla zalogowanych] ,Modelowanie%20w%C5%82os%C3%B3w.html Wszyscy Turcy rosna rosna, a potem maleja i zarastaja im plecy.Wyrastaja tez im rogi na czole, i blony miedzy palcami. może dopiszesz się do naszego forum na baby boom? [link widoczny dla zalogowanych]
lepszy hula hop. ojj :/ moze jednak mi ktos odpisze-u wszystkich z miesiaczka bylo wszystko ok ?? Przy dalszym poście, a więc trwającym dłużej niż owe trzy dni, dochodzi do stanu, w którym organizm, by utrzymać się przy życiu musi zacząć rozkładać własne składniki. jutro zaczynam 5 dni głodówki moja pierwsza dlatego tylko tyle dni ;d chciałabym, schudnąć 3 kg myślicie ze dam rade jak bd do tego cwiczyc Chodakowską przez te 5 dni ;d do środy ;d w czwartek HISZPANIA wiec musze jeszcze tam troche schudne bo goraco tam jest to nie bedzie mi sie chcialo jesc tylko pić ;d Siema mała, skoczymy na browara? Krzyżowej (tel. Witaj Patricia86!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Posiadam fachowe przygotowanie pedagogiczne (ukończone studia:
Zapraszam i pozdrawiam Ania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i to nie prawda, że zabijanie ich przynosi pecha..
[link widoczny dla zalogowanych]
Lub poczytac o Brunie Groningu
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzeba sobie poszukać dobrej kosmetyczki, nie poprzestawać na jednej.
zaraz ide sobie kupić specjale plasty takie przeźroczyste bo jade w gory i nie wiadomo czy nie wskocze do jakiegos jeziorka a imój pępek wygląda tak $licznie...nie jest nic opuchniety ani nawet roszke czerowny!
Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Organizm walczy jednak o utrzymanie swojego status quo. [link widoczny dla zalogowanych] na ile działają znieczulenia...?
Poza tym jakos nie potrafie sobie wyobrazic wypluwania - chyba by to zupelnie posulo atmosfere i sprawilo przykrosc osobie, która kocham. jesli chodzi o przeziębienie to mi lekarz powiedział ze musze byc zdrowa a przeziebienie dyskwalifikuje do operacji. Mi Orzechowski powiedzial ze przychodze klade sie na kozetke 7min i ponsprawie ;-( ....wystarczyło ze zjadłam hot doga .. Dla tych, dla których powyższy sposób oczyszczania jelita grubego jest nie do przyjęcia proponowane są inne sposoby oczyszczania jelita grubego z zaznaczeniem, że nie są tak skuteczne jak lewatywa. [link widoczny dla zalogowanych]
licznej .Tak że nie licząc personelu i uczennic również koleżanki z sali oglądały mój poród . Kolejna wizyta w klinice za 7-10 dni celem zdjęcia szwów. Nasz sex trwa średnio od włożenia jakieś 15-20 min i to nie dlatego że ja już kończę tylko że ona mnie wygania ze środka bo już ją to boli a w między czasie dojdzie ze 2 razy. o to jest pytania, chciałabym by zappanował spokój, a wszyscy ludzie zyli szczęsliwie.. Mój synek właśnie po tuptał nóżkami ma 13,5 misiaca. Stanisław - 8 maja, 13 listopada hej ja też bym bardzo chciała sprobować już nie raz chciałam ale jakoś mi nie wychodziło teraz jestem od tygodnia na diecie ważywnej i mysle ze byłby to dobry czas na głodówke ostatnio mam dużo kłopotów zdrowotnych i w ogole tzn kamienie i wiecznie jestem przeziębiona może to by mi pomogło a poza tym nie ukrywam ze walcze tez z celulitisem i chciałabym zrzucic pare kilo mozecie mi napisac jak u was to wczesniej wygladało jak sie czułyscie i jak sobie radziłyście bardzo was prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cicho się tu zrobiło...
Myśl przez boga przeszła że czekają mnie błogie (zawroty ?)

Dodam,że to pierwsza w moim życiu farba jaką nałożyłam z czystej ciekawości.
[link widoczny dla zalogowanych]
No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne
Uciekam, mam dziś mnóstwo zamieszania w robocie, jakoś nie mogę się połapać niestety, ludzie planują urlopy, u mnie też ze mną tylko jeden pracownik został na straży - a i tak wszyscy chcą wszystko na już natychmiast.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czas skończyć z WILKIEM ...

zreszta zawsze mam mnostwo rzeczy które \muszą\ w niej być jestem bardzo drobna, niska i szczerze mówiąc, wiem, ze niezbyt dobrze wyglądają osoby takie jak ja z tak ogromniastą torbą, ale raczej się tym nie przejmuje, mi się podoba [link widoczny dla zalogowanych] cześć, mam pytanko czy może ktoś z Was korzystał z usług tej kliniki nazywa się Linea Corporis, albo moze mi polecić jakiegoś dobrego lekarza w Warszawie?
DJ Jean - Every Single day Juz bylo dobrze i znowu. Na marginesie: ja nie potrzebuje romansu. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Wracał do antybiotyków, które i tak nie pomagały. haha to jest XX1 wiek jeden zabieg i moze wygladac jak modelka...ale po co ?? Dlaczego chcesz wracać? masakra w tym serialu m jak milosc graja same karakany Sunny Daisy witaj w klubie Poggrzewać na ogniu do roztopienia sera. Witam.!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] to zespół godny polecenia
Ostatnie zalegające kilogramy gubi się najwolniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 2c Strona Gwna -> Oglnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin